662184419 rklu27@wp.pl

Reklama Google Adwords jest systemem reklamowym firmy Google, dzięki któremu mamy możliwość wyświetlania reklam w sieci za pomocą wyszukiwarek oraz linków sponsorowanych, a także reklamy w sieci reklamowej, którymi są witryny firmy i aplikacje.

Wszystkie reklamy w wyszukiwarkach są rodzajami reklamy PPC z angielskiego Pay Per Click. Osoba umieszczająca reklamę na danej stronie, płaci za nią jedynie w momencie, kiedy ktoś w nią kliknie. Reklama Google Adwords wyszukiwana jest na podstawie wpisanych słów kluczowych w wyszukiwarkę, oznaczona jest napisem reklama oraz wyświetla się pod, oraz nad wynikami wyszukiwania.

Jak stworzyć skuteczną reklamę w Google Adwords?

Pierwszym etapem powinno być przygotowanie materiałów reklamowych, którymi będą wszelkie treści reklamy, strona docelowa oraz odpowiednie słowa kluczowe. Kolejnym krokiem jest wybranie odpowiedniego celu naszej kampanii reklamowej. Do wyboru mamy: sprzedaż, potencjalnych klientów oraz ruch w wyszukiwarce. Skuteczna reklama Google Adwords nie jest możliwa bez dobrania odpowiednich słów kluczowych lub nawet czasami całych wyrażeń, które internauci wypisują w wyszukiwarki internetowe. Najlepiej myśleć jak potencjalny użytkownik strony, czyli przewidzieć to, jakie frazy może on wpisywać w wyszukiwarkę.

Kolejnym etapem jest odpowiednie dopasowanie naszej strony internertowej. Test to ona jest docelowym miejscem, w jakie trafić mają nasi nowi, potencjalni klienci. Musi ona więc być przejrzysta, funkcjonalna oraz przyjemna w odbiorze.

O czym należy pamiętać wykorzystując reklamy AdWords?

Nasza komunikacja musi być spójna oznacza to, że informacja i oferta, która jest na stronie docelowej powinna w 100% odpowiadać słowom kluczowym, które użytkownik wpisał w wyszukiwarkę Google. Aby reklama Google AdWords była skuteczna musi ona również różnić się od konkurencji. Należy więc zorientować się w tym, co proponują inni i wymyśleć coś, czego jeszcze nie ma. Spowoduje to, że reklama AdWords będzie niezwykle skuteczna i przyniesie zysk.